Ako môžu produkty „vyskočiť“ z obrazovky?

Minulosť bola taká, že v rokoch, kedy internet iba začínal pôsobiť na trhu, si kupujúci mohli pozrieť statické, nemeniace sa obrazy ponúkaných produktov. Ilustračné zábery boli maximum, čo predajca mohol ponúknuť ako hmotnú reklamu. To je však veľmi chabé a zrejme preto dnes je reklama na internete oveľa efektívnejšia.

Ako môžu produkty „vyskočiť“ z obrazovky?
Ako môžu produkty „vyskočiť“ z obrazovky? (Zdroj: unsplash.com)

Moderné technológie, ruka v ruke so psychológiou o poznaní správania sa zákazníkov počas kúpy spĺňajú všetky atribúty smerujúce k základu – ponúknuť zákazníkom, to čo naozaj chcú. Dnes poznáme interaktívne video, užívateľský manuál, návod na použitie vo videu, produkt vyobrazený v 360˚, pohľad zhora, zdola, stredu, zboku. Obrovská vymoženosť, ktorú môžeme v posledných rokoch využívať, ukazuje zvolenú vec v jasnom svetle. Predajca nás v tomto prípade spoľahlivo presvedčí, že výrobok, ktorý sa chystáme kúpiť, je naozaj taký výnimočný ako na obraze. Vtedy sme otvorení možnostiam výrobok kúpiť.

Nielen spomenuté vymoženosti pomáhajú predajcom presvedčiť kupujúcich, že ich tovary sú tie najpotrebnejšie. Veľkú rolu pri nákupe zohráva ľudská povaha. Zasadiť pocity a osobné potreby do kontextu predaja a následnej kúpy zákazníkom je náročnou úlohou, s ktorou sa odborníci na predaj radi a smelo popasujú.