Nežijeme len v online svete. Nezabúdajte na offline reklamu!

Hoci v súčasnosti veľa firiem zameriava svoje marketingové aktivity na online prostredie, existuje aj mnoho ďalších spôsobov propagácie a reklamy, na ktoré by ste rozhodne nemali zabúdať. Aj keď propagujete svoje podnikanie na internete, stojí za to vyskúšať iné spôsoby, napríklad tlačenú reklamu. Viete, aké máte možnosti?

Billboardy, plagáty, bannery, tabule. Za zváženie rozhodne stoja aj tieto spôsoby propagácie. Aj ak sa vaše podnikanie odohráva výlučne na internete, tieto možnosti reklamy k vám môžu priviesť nejedného kvalitného návštevníka.

Nežijeme len v online svete. Nezabúdajte na offline reklamu!

Lokálna propagácia sa oplatí

Takáto lokálna propagácia sa vám určite vyplatí v prípade, že zároveň prevádzkujete kamennú predajňu alebo máte kanceláriu a poskytujete nejaké služby. Nemusí pritom ísť výhradne o reklamnú plochu vonku. Podobnú službu vám môže spraviť aj reklamná ceduľa vhodne umiestnená v nákupnom centre. Ním totiž prejde každodenne obrovské množstvo najrôznejšie zameraných ľudí. Pozor však na ich vzhľad a radšej si nechajte poradiť od odborníka. Vonkajšia reklama by mala byť nápadná, no zároveň jednoduchá a oku lahodiaca.

A čo menšie tlačoviny?

Určite by vám nemali chýbať ani rôzne tlačené letáky či katalógy. Vaši potenciálni klienti si tak môžu niečo o vás a vašej ponuke preštudovať v pokoji domova a bez nátlaku sa rozhodnúť. Tak neváhajte a spoľahnite sa na tlač. Bratislava či iné mestá skrývajú dobrých i menej kvalitných tlačiarov. Preto si vyberajte dôkladne, aby vaša reklama dopadla na jednotku. Rovnako nezabúdajte ani na vizitky, pričom predtým si ich dajte vyrobiť skúsenému grafikovi, ktorý sa vyzná a má dobrý vkus. Ak je to pre váš biznis vhodné, skúste si vytvoriť kreatívne vizitky.

Text: PR